Ben 10

Ben 10

ben10

ben10

Ben 10 logo

Tür Animasyon
Aksiyon
Format Hareketli Animasyon Serisi
Yaratıcı Duncan Rouleau
Joe Casey
Joe Kelly
Steven T. Seagle
Dublaj Tara Strong
Dee Bradley Baker
Fred Tatasciore
Jim WardMeagan Smith
Paul Eiding
Richard McGonagle
Richard Steven Horvitz
Steven Jay Blum
Tema müziği bestecisi Andy Sturmer
Ülke Türkiye
Sezon sayısı 4
Bölüm sayısı 49 (Bölüm listesi)
Prodüksiyon
Yönetici yapımcı/lar Sam Register
Mark Burton
Gösterim süresi 22 Dakika
Distribütör Warner Bros. Village Roadshow Pictures
Yayın bilgileri
Kanal Cartoon Network
Yayın tarihi 27 Aralık 2005 – 15 Nisan 2008
Kronoloji
Sonra gelen Ben 10 Alien Force
Dış bağlantılar
Ben 10 OyunlarıBen 10ben10spieleEn Güzel OyunlarOyun

Kız Oyunları

En Güzel Ben 10 Oyunları

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,

Bir Cevap Yazın

